Jakou televizi?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Květen 14 22:58:16 CEST 2009

Aha, se satelitními příjmači nemám zkušenosti, shrnul jsem tyto krabičky (set-top-boxy, DVD přehrávače a podobně), asi neprávem, na jednu hromadu.

Ale na vaši otázku. Ano. Pokud je nastavena vlastnost něco jako dynamický jak (kontrast) tak se intenzita podsvícení mění také podle jasu scény (tmavá scéna méně jasu, bílá zeď maximum). To z důvodu lepší simulace černé (bylo to poznat u IPS panelů).

ced