[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Květen 13 11:19:42 CEST 2009

Jasne, TC voda-voda je s vyssim COPem mnohem lepsi zalezitost, nicmene
TC vzduch-voda, taky neni nejhorsi v oblastech, kde neni dostatecna
zasoba spodni vody...
Puvodne u nas taky prevladaly obavy z hlucnosti TC, ale ten nizkoprahovy
svist casem prestanete vnimat - otazkou bude, jestli se to casem
nezhorsi, ale podle ujisteni ze stran vyrobce neni zhorseni ani po peti
letech provozu markantni.
Osobne ve svem projektu domu mam v planu TC + krb s teplovodnim
vymenikem, kde oproti plynu lze stahnout realne ceny vytapeni bezneho
domu (do cca 150m ctverecnich) na cca 1000 korun mesicne, coz oproti
rodinam pouze s plynem je 2,5 az 4 mene. Navic priprava dreva na zimu je
starost cca na tyden a kde vydelate za tyden cca 20 tisic (myslena je
financni uspora) :-).

M.