[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

Pondělí Květen 11 22:54:14 CEST 2009

Někdo mi tady nedávno napsal že TČ voda-voda je dost exotické. Vzduchové TČ
bych nechtěl jednak pro menší COP, hlučný větrák na zahradě a taky protože
té vody tady máme dost :-) Jsme na písku, kousek od Labe a vodu mám v 1,5m.
Tady s tím topí dost lidí. COP cca 5 bez ohledu na venkovní teplotu.
http://tcspirala.cz/
Anděl

----- Original Message -----
From: "Martin Moštěk" <xtyca@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 11, 2009 1:28 PM
Subject: Re: [OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

S tou cenou TC to nemusi byt nezbytne "mimo misu", tedy alespon co se
tyce ceny. Ja jsem u sve sestry pomahal montovat toto :

http://www.nosreti-cerpadla.cz/vyrobky/tepelna-cerpadla-standard/nordline-wwbc-19-5-has-tepel/

a s cenou cca 70 kKC a s COP 2,8 to nevyslo az tak moc spatne, obzvlast,
kdyz sestra protopila za tuto zimu cca 14 tisic korun/sezonu u domku
9*12m s TZ cca 9kW. Navic diky TC ma sestra 22 hodin nizkou sazbu.
Nechci delat reklamu, ale obecne masovost TC zacina byt znat a tudiz i
ceny jsou dolu. Navic jsme TC doplnili o delanou akumulacni nadrz 2,2
kubiku, takze pres den se stihne naakumulovat dostatecne mnozstvi tepla
pro cely den i noc - tudiz stoupa efektivnost a odpada susteni vetraku v
noci.

Toz tak. M.

Ps: Pro rypaly - ano je to made in PRC, nicmene kompresor je kvalitni
:-). TC sestra provozuje zatim rok, tudiz je to kratka doba pro
posouzeni, nicmene s cca 10 tisicovou rocni usporou mne relativni
navratnost 7-8 let, prijde jako velmi dobra.