RE: [OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

kpr kpr@seznam.cz
Sobota Květen 9 09:50:09 CEST 2009

Vypadá to věrohodně. Já mám podobné výsledky, akorát s tím že ytong lambda odpovídá zdi 40cm porothermu plus 8cm polystyren na tom. Takže jinak řečeno, s 40cm ytongu lambda stačí jen 12cm EPS pro dosažení stejných parametrů.

KPR