[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Květen 8 09:26:42 CEST 2009

Samozřejmě, s tím jsem počítal. S projektantem jsme byli domluveni na
10% trendu p.a. za ceny plynu. Počítáno bylo na 25let fasády.
Třeba izolace vatou pro ytong většinou vychází 0-8cm nemá cenu dělat,
8-15cm má cenu dělat, 15a víc cm už zase nemá cenu dělat.

K.P.