Používáte někdo ASDX001D44R ?

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Čtvrtek Květen 7 16:43:43 CEST 2009

Rád bych se přiučil, mám s těmito sondami několik aplikací a občas se stane, že po zapnutí napájení indikuje vysoký podtlak aniž by tam byl. Měření dělám tak, že 1 konec mám v atmosférickém tlaku a pak mám jakýsi hrnec a v něm tvořím podtlak a tam měřím druhým vývodem. Sonda je umístěná mimo hrnec s vyhodnocením v místě. Třeba po několika dnech pausy to běhá naprosto normálně. A pak vezmu nový přístroj z regálu, namontuju na hrnec a měří to blbě.
Ozvěte se mi prosím, kdo TO používáte. Honeywell se od toho distancuje, odkázal mne na nějakého dýlera v tuzemsku. Ten se zmohl akorát na to, že mi dá lepší cenu, ale řešení nenašel.

pyrin