zdroj 3kV/1mA

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 7 14:06:27 CEST 2009

 7.5.2009, 14:00:53

K tem stovkam kHz jsem skepticky, ale jinak by to nemel byt problem.
Neco podobneho maji soudruzi s PRC vyreseno v podstatne mensim objemu
a koupite to u kazdeho Vjetnamce jako zapalovac za cca 100 KC. Pred
nejakym casem tu dokonce nekdo popisoval rozborku a konstrukci toho
geretu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz