RE: Používáte někdo ASDX001D44R ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Květen 7 19:02:37 CEST 2009

Co to ukazuje, kdyz napeti zapnete a oba konce mate na stejnem tlaku?

Mate napajeni blokovane keramikou 220nF co nejblize tomu cidlu?

Jak je to napajene, oni  cidla jsou mrchy velice citlive na kvalitu a
presnost napajeciho napeti.

PN

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pyrin@volny.cz
Sent: Thursday, May 07, 2009 4:44 PM
To: HW-news
Subject: Používáte někdo ASDX001D44R ?

Rád bych se přiučil, mám s těmito sondami několik aplikací a občas se stane,
že po zapnutí napájení indikuje vysoký podtlak aniž by tam byl. Měření dělám
tak, že 1 konec mám v atmosférickém tlaku a pak mám jakýsi hrnec a v něm
tvořím podtlak a tam měřím druhým vývodem. Sonda je umístěná mimo hrnec s
vyhodnocením v místě. Třeba po několika dnech pausy to běhá naprosto
normálně. A pak vezmu nový přístroj z regálu, namontuju na hrnec a měří to
blbě.

Ozvěte se mi prosím, kdo TO používáte. Honeywell se od toho distancuje,
odkázal mne na nějakého dýlera v tuzemsku. Ten se zmohl akorát na to, že mi
dá lepší cenu, ale řešení nenašel.

pyrin

database 4060 (20090507) __________

http://www.eset.com