[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Středa Květen 6 14:13:43 CEST 2009

Přineste plány domu jakémukoliv projektantovi topení, ten vám spočítá
tepelné ztráty a odhadovanou spotřebu plynu.
Pak už s tím lze experimentovat, za kolik korun izolace přinese kolik
korun úspory. Nakonec zjistíte že XX cm polystyrenu již nemá efekt
úspory a naleznete hranici tloušťky zdi i izolace, tak aby to plnilo
úsporný účel. Lze propočítat i systém zdiva.

Mám dům z Ytongu Lambda a nestěžuji si. Budu dělat malý upgrade, ale již
jsem na hranici úspornosti.

KPR