OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 5 15:43:35 CEST 2009

 5.5.2009, 15:36:01

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jiri Foldyna napsal:

> Dobrý den,

> smím vědět, v čem vidíte podobnost prodeje kmitočtového spektra s
> vyjmenovanými událostmi ?
Podobnost je jedina, ke vsem temto udalostem uz doslo.

> A případě, že je stejně jako já shledáváte eticky nepřijatelnými, proč k nim
> řadíte i zmíněný prodej frekvencí ? Nějak mi rozprodej spektra a vyhlazování
> lidí nepřipadá ekvivalentní... Snad jen ta prohibice, ale tu bych spíš
> kvalifikoval jako utažení šroubů, na rozdíl prodeje spektra, takže jako
> ilustrace nic moc.
Napadam zpusom argumentace predrecnika. V historiji doslo k mnoha
udalostem, nektere byly dobre, jine spatne. Nektere se puvodne zdaly
byt dobre, ale pak se ukazalo ze jsou spatne ci naopak.
Pokud nekdo rika ze neco je dobre nebo spatne (treba rozprodej kmitoctoveho
spektra) pak argument ze to jinde udelali, je velice mizerny.