OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Květen 5 15:57:51 CEST 2009

Dobrý den,

možná se mýlím, ale pan Hudeček uváděl příklad úspěšného odstátnění NZ
telekomunikací jako argument ve prospěch liberalizace trhu mobilních
providerů, nikoli jako něco dobrého samo o sobě. Proto mi Vaše argumentace
přišla jako poněkud... řekněme asynchronní :-)

JF