OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Květen 5 15:18:29 CEST 2009

Dobrý den,

smím vědět, v čem vidíte podobnost prodeje kmitočtového spektra s
vyjmenovanými událostmi ?
A případě, že je stejně jako já shledáváte eticky nepřijatelnými, proč k nim
řadíte i zmíněný prodej frekvencí ? Nějak mi rozprodej spektra a vyhlazování
lidí nepřipadá ekvivalentní... Snad jen ta prohibice, ale tu bych spíš
kvalifikoval jako utažení šroubů, na rozdíl prodeje spektra, takže jako
ilustrace nic moc.

JF