OT Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Květen 5 13:53:30 CEST 2009

S tim s vama suhlasim, jsem ve stejne pozici. To same s okny, tata mi je
udela, budou to drevena eurookna (zadny plast) a takova jaka chci. Jenze
on take neni v seznamu, takze mam smulu. O tepelnem cerpadle ani nemluvim.
Jenze jak to meli udelat? Ta obava, ze to bude zbastleny, nebo ze to jen
nekdo vyuzije jako zdroj prijmu tu je. Na druhou stranu to razitko firmy
ze seznamu pujde mozna sehnat - i kdyz se asi budou dokladat faktury.

Martin Hanek