LHC - posledny opraveny magnet je v tuneli

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Květen 2 12:26:30 CEST 2009

poistka samozrejme je, ochrany su velmi sofistikovane. Kedze je ale
vysoka indukcnost rychlost vyprazdnenia obvodu pri nudzovom vypnuti su
tusim 2 minuty aby sa limitovalo napatie indukovane na cievkach od di/dt
na par 100V co vydrzi izolacia. Pre beznu prevadzku su limity take ze
narast alebo pokles pridu na moninalnu hodnotu trva vyse pol hodiny. To
su specifika obvodov s vysokymi indukcnostami :-)
"Poistky" v ramci jedneho obehu mozu vypadnut, ten trva 89us, zvazok ani
neuvidi ze sa nieco deje a bezpecne sa moze zlikvidovat.
b.