OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Adam Heinrich a.heinrich@seznam.cz
Sobota Březen 14 19:40:00 CET 2009

A i kdyby nezapezpečené byly - v zásadě je v čipu uloženo to, co je v
pasu napsáno a čip by měl vše urychlit - přiložím k počítači a hned
vidím, zda náhodou osoba není hledaná, nemusím jméno opisovat, to je
zdlouhavé. Pokud platí to, co se tu psalo o deskách z rušivého
materiálu, pak jsou teorie s autem, ve kterém je schován počítač s
vysílačkou, mírně zcestné.

Nebo mi něco uniká?

Adam Heinrich
www.adamh.cz