OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 14 19:58:53 CET 2009

 14.3.2009, 19:48:21

krok 1. vydame pasy s rfid a aby lidi moc nervali tak i se stinenin
krok 2. nove pasy s rfid ale bez stineni ( zduvodneni: vyndat pas
 z kapsy a otevrit jej pred ctenim je zdlouhave a lidi to obtezuje )
krok 3. noseni pasu ve stinenem pouzdre postavime mimo zakon
Pokud se nekomu zda ze prehanim, necht na webu shledne dnesni zpravy
CT. Mimo jine obsahuji i toto: "Dnes byl pri demonstraci v Usti n.L.
zatcen jeden clovek, protoze mel oblicej zakryty satkem."
 Jaky je rozdil mezi zakrytim obliceje satkem a zakryti pasu alobalem ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz