Vycitani designu s FPGA

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Březen 11 11:07:35 CET 2009

ChipScope k dispozici je, ale cilem neni precist jen jeden nebo vice
registru, ale kompletne vsechny registry a pameti.  Podle Aplikacni
noty 139 (Configuration and Readback of Virtex FPGAs Using (JTAG)
Boundary Scan.) a 138 (Virtex FPGA Series Configuration and Readback).
Jsem nabyl dojmu, ze by to mělo jit, takže jsem chtěl vedět jestli to
někdo už dělal a jake s tim ma zkušenosti. Mužete mi když tak
vysvětlit, proč to neni možne a popřípadě pokud to jde s pomocí
ChipScope jak to udělat?

Co se tyce simulaci, tak ty se samozrejme pouzivaji, ale pokud vim,
trvaji někdy i v řadu dnu a obcas se v nich prostě nepodaři chybu
obevit. Prave proto by se vycitani velmi hodilo. Ze zachybovaneho FPGA
vyčtete obsahy registru a paměti a vidite, co chybu zpusobilo a mužete
se ji pokusit v simulacich vytvořit rychleji.

Honza