OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 2 19:49:53 CET 2009

Ok, Ok... z toho popisu som to bral tak, ze vymena "beznych" accu za
Eneloop pomohla fotaku k tomu, aby baterky nevybijal. To mi nedavalo
zmysel.
Teraz mi je jasne, ze tie Tvoje povodne accu by sa samovybijali aj bez fotaka.

miro