OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 2 20:03:46 CET 2009

2009/3/2, Miroslav Šinko <sinkomiro@gmail.com>:
> Mne to logicky vychadza na velky
> stand-by odber Canona, nie na samovybijanie. Hovorim o dobe cca 1
> mesiaca. Skusim vecer pomerat.

Pomeral som a som este viac zmateny.
Sony (ten, co nevybija baterky) ma pri vypnutom stave konstantny odber
15.5uA, co je za mesiac, ak som dobre poratal, cca 11mAh - naozaj
nevyznamne.

Canon (ten, co vybija baterky) ma pri vypnutom stave mnou nemeratelny
odber. Schopny som namerat 0.1uA na najnizsom rade najnizsieho rozsahu
meraka. Uvazoval som dalej tak, ci fotak nebude vykazovat nejaky odber
az po zapnuti a vypnuti. Premostil som teda A-meter, lebo pri jeho
vnutornom odpore na danom rozsahu je nerealne, aby sa fotak zapol.
Zapol / vypol som fotak a hned som zrusil premostenie. Odber hned po
vypnuti bol 1uA a postupne klesal, az za cca 30s bol nulovy (<0.1uA).
No a teraz mam byt mudry... Mozno sa obcas zobudi CPU a nieco robi,
hmmm... chyba mi logger.

Pre zaujimavost som pomeral aj odbery pocas prace fotakov ubytkom
napatia na odpore 0.1ohm. Pri oboch je to podobne:
-svieti display a inac sa nic extra nedeje: 400 - 450mA
-plus sa nabija blesk: 950(max pre Canon) - 1200(max pre Sony) mA, trva to 2-3s
-cvicenie zoomom (motorcek): 600-800mA

miro