OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Březen 2 17:50:07 CET 2009

Nechapem co nechapes  :-)
Ja som popisoval svoju skusenost.
Ten tvoj kus moze byt taky nenazranejsi. Hoci to nemusi byt vlastnost
typova, ale iba daneho kusu. No nemal by to byt problen odmerat. Najlepsie,
ak by boli dva fotaky a porovnat.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko"

Nechapem, ako nevinne? Fyzicky tie iste accu vo fotaku Sony vydrzia
dlho, v Canone kratko - pri nepouzivani fotakov. Mam takto vyskusane 3
sady acuu: 2 sady Energizer NiMH 2650mAh a 1 sada nejake noname NiMH
2500mAh, co som dostal k navigacii. Mne to logicky vychadza na velky
stand-by odber Canona, nie na samovybijanie. Hovorim o dobe cca 1
mesiaca. Skusim vecer pomerat.

miro