OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite(iPodShuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Březen 2 18:42:36 CET 2009

Odpoviem si sam, z toho isteho miesta som si stiahol

http://data.energizer.com/PDFs/nh15-2000.pdf

kua, netusil som, ze ten vnutorny odpor je u niklakov o rad mensi a naozaj daju amper poldruha hodiny nad 1.2V... Ked som skusal prepalovat ten drotik, tak state of the art niklaky mali 300mAh a ten teda ten drotik neprepalil ani nahodou...

wek