OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite(iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 2 18:54:12 CET 2009

 2.3.2009, 18:52:05

 udaje z ds GP270AFH
  Recommended discharge current 270 to 8100mA
 Internal Resistance  : Average 13mohm upon fully charged
 (Range 8 -  20mohm) at 1000Hz

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz