Regulace varnych desek

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Březen 1 20:38:36 CET 2009

> Jojo, jak uz napsal Lukas Burda je to tak i u Gorenje a taky
> nas po cca 6ti letech opustil ten 2plotynkovy. Opravu jsem
> vzdal a poslal tatu do Kovosluzby do Holesovic. Prisel s tim,
> ze ty cisla co jsem napsal nestaci a ze je potreba nejake ze
> stitku pristroje. Tak to pri dalsim navsteve objednal ale
> pote dostal prepinac pro troubu. Takze reklamace, ze to
> opravdu neni kus jako byl vzor. Posleze prinesl sice prepinac
> ale 1plotynkovy, na to uz nemel silu ani on, ani ja a ani
> manzelka, takze jsem z mene pouzivane 2plotny prohodil na tu
> [...]
Tak to ja jsem byl jak vidno veleuspesny. Nasel jsem na netu servisy AEG, a
zavolal do toho v Praze na Budejovicke (Elektrolux, AEG a jeste jedna zanacka
nevim uz ktera), kterou mam tak cca 3km od baraku.

Sice se mnou mluvili jako s uplnym vohnoutem, presne ve smyslu, ze AEG
Competence jim nestaci a ze chteji vyrobni cislo, ale na druhou stranu me po
telefonu nanavigovali, kde ho na dvirkach trouby najdu. Hned se koukli a
rekli, ze to maji skladem a ja tam zajel.

Takze behem cca hodiny od prvotniho otevreni byl sporak zase plne funkcni.
Akorat ta spinaci skrinka vyrobena z plastu, na ktery se krive podivate a uz
praska stala neco pres sest stovek, ale jinak OK.

Jakub Serych