Program na test ventilatora

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Březen 1 14:54:02 CET 2009

Zdravim,

pro rychle zatizeni procesoru pouzivam obycejnou kalkulacku z Windows (XP,
predpokladam ze ve Vista je to to same). Prepnete na vedeckou a dejte pocitat
faktorial hodne velkeho cisla (treba milionu). P chvili vyhodi dialog a
dlouhem vypoctu, ale pocita dal a zatezuje 100% 1 jadra CPU. Pro n jadrove
procesory mozno spustit n kalkulacek, aby se zatizily vsechny jadra.

Neni to zadny "referencni test" ale na roztopeni procaku to funguje spolehlive
:-)

JDrozd

---