Regulace varnych desek

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Březen 1 20:24:11 CET 2009

> na sporaku s klasickou (ne indukcni) varnou deskou (AEG Competence) nam
> odesel spinac dvojplotynky, tak jsem se pustil do opravy a ke svemu uzasu
> jsem zjistil, ze regulatory teploty (plynule) nemaji termostat nekde u
> plotynky, jak jsem se predtim domnival. Primo vkrabicce spinace/regulatoru je
> bimetal, ktery se zrejme ohriva pruchodem proudu a reguluje vpodstate ala
> bietalovy blikac na blikry.
>
> To takhle primitivne maji vsechny typy varnych desek? U nemeckeho ne zrovna
> nejlacinejsiho sporaku me to docela prekvapilo.

Jojo, jak uz napsal Lukas Burda je to tak i u Gorenje a taky nas po cca
6ti letech opustil ten 2plotynkovy. Opravu jsem vzdal a poslal tatu do
Kovosluzby do Holesovic. Prisel s tim, ze ty cisla co jsem napsal
nestaci a ze je potreba nejake ze stitku pristroje. Tak to pri dalsim
navsteve objednal ale pote dostal prepinac pro troubu. Takze reklamace,
ze to opravdu neni kus jako byl vzor. Posleze prinesl sice prepinac ale
1plotynkovy, na to uz nemel silu ani on, ani ja a ani manzelka, takze
jsem z mene pouzivane 2plotny prohodil na tu vice pouzivanou a misto nej
dal ten novy a uz cca 2 roky topime jen stredem a az odejde dalsi
poresim i tento. Jesteze je tata v duchodu a rad chodi na vylety, je
technik takze veci dokaze popsat presne a asi bych se tedy ani ja
nekolika navstevam nevyhnul.

Takze opsat vsechna cisla co najdete, pripravit si cca 400-500kc a hura
do Kovosluzby. Jste ucitel, ze? Tak se Vam pedagogicke schopnosti budou
pri vysvetlovani zrejme hodit ale ucite na prumyslovce a tak nejak nevim
jestli by nebylo lepe mit zkusenosti z pomocne skoly ;)

> Jakub Serych

Pavel