OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Milan B. milan@bastl.sk
Neděle Březen 1 11:32:15 CET 2009

Vy si to asi  nepamatate, ale v tych casoch, ked sa nedalo precitat kto
vola, boli telefony pripojene kablom do zastrcky v stene.

Ked som isiel so  psom von, na bicykli do lesa alebo do krcmy, telefon
ma neotravoval.

Dnes mam v tychto situaciach telefon zo sebou len a len preto, aby sa mi
dovolala rodina. Vsetko ostatne vtedy ignorujem. A preto aj ja patrim
medzi tych, ktori chcu vediet, kto vola a vobec sa tomu nedivim. :)

-m-