OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Březen 1 09:46:39 CET 2009

Ale ja sa mozem divit a divim sa. Ja nepotrebujem od mobilu kopu
zbytocnosti, ale (cuduj sa svete!)aby som mohol (bez zbytocnych problemov)
telefonovat, SMS a kolko je hodin.
Aj mne sa davnejsie mladsi brat uskrnal kvoli okuliarom. Uz ho to preslo
:-(
Nokiu 3110c poznam, mam ju presne pre toto. No radsej pouzivam starucku
N3410. Co z toho, ze sa da nastavit slusne pismo pre vacsinu funkcii, no
zakladny stav ma fonty mrnave. Vidiet cas je problem.
Rada od PZ bola velmi hodnotna, ze treba nosit zvlast hodinky  :-)
Ako som spominal, vacsinu ludi do 40 - 45 rokov to ani nenapadne. A zrazu
musia svoj nazor na svet pozmenit.

                                                Milan  Mlynarčík

P.S.:  Kolko mate rokov ?