OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Březen 1 10:41:41 CET 2009

Ten duvod se jmenuje technologie, technologie umoznuje uzivateli zjistit
pred zvednutim, kdo vola a uzivatel by rad tuto moznost vyuzival,
technologie to umi, jen ta ergonomie trochu pokulhava.
Pokud bych pouzil vasi logiku, tak celkove vubec nechapu proc mit telefon,
vzdyt za jeste starsich casu bylo mutne za tim s kym jsem chctel mluvit
zajit a take to slo, ciste technicky to melo i sve vyhody, mene se kecalo a
vice delalo. :-)
Faktem, je, ze ergonomie a kvalita produktu je vec, ktera u znacne casti
dnesni produkce nehraje roli a byla obetovana libivosti, vyhypovanosti a
cene.
Prikladem mohou byt produkty Apple (rady iPxxx) jde o dokonale marketingove
znaknute produkty, obrovska reklama, libivy a nezamenitelny design, silejici
fronty najatych hercu. Uprime, koho by zajimal nejaky Mass storage, vlastni
aplikace do mobilu s OS nebo fakt, ze si kupuji produkt tak moc svazany s
apple a jeho penezovody.
Me ano, radu lidi v konferenci take, jinym to nevadi, jini tomu dokonce
tleskaji a o tom to je, jen ti novinari by nemeli byt tak manipulovatelni,
ale pokud se nepletu tak novinarina se studuje na filosoficke fakulte a to
hovori za vse :-)

Co rici na zaver,  jeden citat "Je to celkem sra.ka, ale udela se tomu
reklama a lidi to budou kupovat"

P.