OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Březen 1 00:41:19 CET 2009

Miroslav Šinko napsal(a):
> Teraz celkom nerozumiem. Mozno som reagoval pre niekoho primitivne,
> ale reagoval som na to, ze ked pridem na iny PC, z ktoreho si planujem
> doplnit mp3 na prehravac, tak 1) musi tam byt specialny SW a 2) pridem
> o existujuce skladby. Neviem, co to ma spolocne so zalohovanim a
> prepalenim firmware.

problem je ze reagujete na nekoho kdo pise podobne jako nektere nase
noviny - tedy ty informace jsou castecne neuplne nebo subjektivne podane

to zalohovani byla reakce na to, ze iTunes iPxxx na cizim PC smazou -
coz je presne ta informace podana napul - oni vam jen nabidnou ze jej
zasynchronizuji na stavajici instalaci iTunes - samozrejme kdyz to
udelate na cerstve nainstalovane iTunes tak mate iPxx cisteho

> Mam teda stareho Emgetona, ale ked ho pripojim k inemu PC a doplnim si
> z neho skladby, tak mi stare nevymaze. S autorskymi pravami problem
> nie je, ked idem na vikend k nasim a cestou na stanicu si kupim CD,
> tak si ho u nasich na bratovom PC nagrabujem. Nikde predsa nie je
> predpisane, ze grabovat svoje CD si musim len na svojom PC.

Nejsem odbornik na aut. pravo, ale prijde mi, ze cizi MP3 na ktere
majitel PC nema pravo v poradku nejsou. Nevim zda z hlediska prava je
rozhodujici ze tam ty soubory budou jen po dobu grebovani a nebo si je
tam nechate mesic abyste si je tam priste az zase prijedete mohl
stahnout a bratr vam da jen cestne slovo, ze je nebude poslouchat.

> Zaloha a update firmware funguje cez soft vyrobcu prehravaca, ale so
> spravou skladieb nevidim suvis. O tomto predsa rec nebola...

V pripade iPxx to souvisi protoze iTunes jsou komplexni SW na spravu
veskerych operaci s tim prehravacem/mobilem. Tedy i treba na praci s
temi informacemi o albech. To co iTunes nalejou do iPhona pak pouziju v
pri prehravani - napr. chci si prehrat jen skladby od jednoho autora
(tech moznosti je samozrejme x).

RV