OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Březen 1 01:09:29 CET 2009

2009/3/1, HW CNCnet.info <hwnews@cncnet.info>:

> problem je ze reagujete na nekoho kdo pise podobne jako nektere nase
> noviny - tedy ty informace jsou castecne neuplne nebo subjektivne podane
> to zalohovani byla reakce na to, ze iTunes iPxxx na cizim PC smazou -
> coz je presne ta informace podana napul - oni vam jen nabidnou ze jej
> zasynchronizuji na stavajici instalaci iTunes - samozrejme kdyz to
> udelate na cerstve nainstalovane iTunes tak mate iPxx cisteho

Ano, beriem, mate pravdu, ze reagujem na podane informacie. O softe
iTunes viem len z napisaneho. Po Vasom vysvetleni stale ostava v
platnosti bod 1). Bod 2) neplati, uznavam, no doplnanie skladieb je
komplikovanejsie ako jednoduche send to->mass storage. Opat nemam
problem s tym, ze niekomu to vyhovuje tak, inemu onak.

> Nejsem odbornik na aut. pravo, ale prijde mi, ze cizi MP3 na ktere
> majitel PC nema pravo v poradku nejsou. Nevim zda z hlediska prava je
> rozhodujici ze tam ty soubory budou jen po dobu grebovani a nebo si je
> tam nechate mesic abyste si je tam priste az zase prijedete mohl
> stahnout a bratr vam da jen cestne slovo, ze je nebude poslouchat.

No.. o tom som ani nepisal, odmazali ste cast mojho prispevku o
bratovych inych zaujmoch a o tom, ze mu nebudem instalovat 100MB
cohosi, co nepotrebuje. To plati aj o skladbach (1 full CD ma >6x
tolko) - nagrabujem si ich a mazem. Tiez nie som odbornik na autorske
pravo, ale dovolim si predpokladat (viem, ze sa v konfere ruham), ze
mozem vlastnit originalne CD a mozem vlastnit mp3 prehravac a sucasne
nemusim vlastnit PC. Alebo vseobecne, mozem vyuzit cudzi PC ako
prostriedok (a len ako prostriedok) na konverziu CD na data pre
mp3-player. Ak nie, tak som sa priznal, ze porusujem autorsky zakon,
no co uz...

> V pripade iPxx to souvisi protoze iTunes jsou komplexni SW na spravu
> veskerych operaci s tim prehravacem/mobilem. Tedy i treba na praci s
> temi informacemi o albech. To co iTunes nalejou do iPhona pak pouziju v
> pri prehravani - napr. chci si prehrat jen skladby od jednoho autora
> (tech moznosti je samozrejme x).

OK, no este raz, nebol rozpor o sposobe zalohovania/update firmware.
Tato moznost je aj u inych znaciek prehravacov a ci to ma byt spojene
so spravou skladieb alebo nie, to je vec vyrobcu. Tu problem nevidim.
Ked si updatudem firmware vo svojom emgetone, vymaze mi to celu flash.
Takze pred tym si musim zalovovat skladby sam. Ano, je to krok, ktory
musim urobit navyse. V tomto ma iXxx vyhodu a ja ju uznavam. Na druhej
strane flashovaci SW pre moj prehravac ma vratane firmware 6MB a po
preflashovani ho mozem odinstalovat. Firmware som za tie vyse 4 roky
updatoval 2x :-)

miro