OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Březen 1 00:18:11 CET 2009

Teraz celkom nerozumiem. Mozno som reagoval pre niekoho primitivne,
ale reagoval som na to, ze ked pridem na iny PC, z ktoreho si planujem
doplnit mp3 na prehravac, tak 1) musi tam byt specialny SW a 2) pridem
o existujuce skladby. Neviem, co to ma spolocne so zalohovanim a
prepalenim firmware.

Mam teda stareho Emgetona, ale ked ho pripojim k inemu PC a doplnim si
z neho skladby, tak mi stare nevymaze. S autorskymi pravami problem
nie je, ked idem na vikend k nasim a cestou na stanicu si kupim CD,
tak si ho u nasich na bratovom PC nagrabujem. Nikde predsa nie je
predpisane, ze grabovat svoje CD si musim len na svojom PC. ...brat
nema ziaden mp3 prehravac a ma iny okruh zaujmov ako ja (na PC ma
uplne ine softy), neviem si predstavit instalovat mu 100MB cohosi, co
nepotrebuje.

Zaloha a update firmware funguje cez soft vyrobcu prehravaca, ale so
spravou skladieb nevidim suvis. O tomto predsa rec nebola...

miro