zobrazen

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 29 22:03:10 CEST 2009

Změřte si obrazovku a bude vám vše jasné :-D

Pro authoring videa se používají tzv. bezpečné zóny, které jsou vidět na
většině obrazovek. Všechno co je mimo tuto zónu, je "na spad" (z tiskařské
hantýrky), naprosto nedůležité, ale stejně vady v tom být nesmí.

----- Original Message -----
From: "Petr Zapadlo" <zapik@email.cz>

sestrihal jsem video z JVC kamery , které mělo rozměr 16:9
Doplnil jsem ho ruznymi texty a po prepoctu celeho projektu na DVD a
prohlidnuti tohoto disku na DVD prehraci s hruzou zjistuji, video je bocne
orezane. (Nahore a dole jsou cerne pruhy, takze pokud zde nejaky orez je tak
ho nevidim)

Pokud si toto dvd spustim v pocitaci, tak vidim vse jak ma byt. Zajimave je
to, ze se sirka orezu lisi podle sestavy dvd prehravac - televize a i na
sirokouhlych televizich je orez vyrazny.