Začátky - microblaze a spartan-3e starter kit

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Pondělí Červen 29 20:22:12 CEST 2009

Zdravím po dlouhé době.
 Jsem tak trochu zoufalý. Konečne se mi podařilo zprovoznit instanci
MicroBlaze - nejaka TestApp komunikuje pomoci RS232 (to byla taky doba,
nez sem prisel na to, ze konektor(nebo kabel) je zrcadlovy, takze
nesedely piny).
Snazim se do toho trochu vniknout. Mam jiz zkusenosti s vhdl a
picoblaze, jenze je pro me problem, rozsvitit tech 8 ledek pomoci
Microblaze.
V Platform studiu je microblaze nakonfigurovan na konkretni kit. V
blokovem diagramu je videt, ze LEDs_8Bit je jako SLAVE OF mb_plb  SPLB0.
Ale jak prislusnou sbernici ovladat, to skutecne nevim jak.. datasheet o
konkretni sbernici ji pouze popisuje, ale ne tak, jak k ni pristupovat z
"Cecka".

Pomuzete nejak? Klidne nejake odkazy ..

Diky Bear