Začátky - microblaze a spartan-3e starter kit

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Červen 29 20:36:21 CEST 2009

Nevim konkretne pro jaky pripad to mate, ale ja jsem pouzival ovladani
prostrednictvim zapisu do pameti, neco ve smyslu:

#define LED_ADDR           0x73c20000

unsigned long myAdr = LED_ADDR;
* (volatile unsigned long *) myAdr = 0x70000000;

Skoda ze tam nemaji popis, asi se budete muset pustit do rozboru te
periferie.

Tosa