zobrazení videa DVD prehravcem

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pondělí Červen 29 20:16:32 CEST 2009

Zdravim

sestrihal jsem video z JVC kamery , které mělo rozměr 16:9
Doplnil jsem ho ruznymi texty a po prepoctu celeho projektu na DVD a
prohlidnuti tohoto disku na DVD prehraci s hruzou zjistuji, video je bocne
orezane. (Nahore a dole jsou cerne pruhy, takze pokud zde nejaky orez je tak
ho nevidim)

Pokud si toto dvd spustim v pocitaci, tak vidim vse jak ma byt. Zajimave je
to, ze se sirka orezu lisi podle sestavy dvd prehravac - televize a i na
sirokouhlych televizich je orez vyrazny.

Da se s tim neco delat?

Popis videa z mplayeru:

Detekován formát souboru MPEG-PS.
VIDEO:  MPEG2  720x576  (aspect 3)  25.000 fps  5000.0 kbps (625.0 kbyte/s)
[VO_XV] Nemohu použít port 126.
Otevírám video dekodér: [mpegpes] MPEG 1/2 Video passthrough
VDek: Požadovaná konfigurace vo - 720 x 576 (preferovaný barevný prostor: Mpeg
ES)

Díky

--

Petr "Zapik" Zapadlo