OT: pneu

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Čtvrtek Červen 25 23:21:51 CEST 2009

HW CNCnet.info napsal(a):
> Proboha nerozvijejte neco bez kontextu.
>
> Psal jsem akorat ze dobreho ridice nedela jen to ze umi na fleku
> zastavit, ale i to ze zabrzdi tak aby ten debil co za nim bali slecnu po
> telefonu mohl zabrzdit tak (pokud to lze) aby mi nesroloval zadek.
>
> Tohle jsem psal cloveku co se prezentoval jako postrach prazaku.
>
> Zkuste se prosim zamyslet take nad tim zda nahodou neni chyba nekde
> jinde nez v tech pneumatikach. Mam totiz pocit, ze 80% pneumatik pri
> normalni opravdu defenzivni jizde staci. Pneumatiky za 10kKc jsou dle
> [...]

Myslim, ze s tim kontextem jsme na tom podobne.

Ano, jezdival jsem asertivneji (kde ta leta jsou), ale hlavne uz deset let
kociruju vyhradne mala auta. A v tom vidim vetsinu svych problemu na silnici. V
Oktavce nikdo nepochopi, co udela s velkou casti ridicu, kdyz je predjede VW
Polo 1.2 nebo Yaris 1.0. Ja bohuzel nemuzu za to, ze se majiteli BMW (s temi se
opravdu mam rad) zahybe, kdyz je do kopce predjede jeden z techto prcku. Nemuzu
za to, ze si velci kluci leci komplexy velkymi autaky. Pak staci pred Benesovem
predjet do kopecka Audinu a mam ji nalepenou na narazniku az za Mirosovice.
Kdyby mi tam kdekoliv vbehl pes a ja na to slapnul, tak jsme v sobe. Muzete mi
prosim poradit, jak se v takovem pripade jezdi defenzivne a kde mam hledat problem?

Standa