OT: pneu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 25 23:37:31 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 25.6.2009 od Stanislav Šmejkal:

> V Oktavce nikdo nepochopi, co udela s velkou casti ridicu, kdyz je
> predjede VW Polo 1.2 nebo Yaris 1.0. Ja bohuzel nemuzu za to, ze se
> majiteli BMW (s temi se opravdu mam rad) zahybe, kdyz je do kopce
> predjede jeden z techto prcku.

Ja tedy nemam Oktavku ani jine embecko, ale nekterym magorum vadi i
to, ze proste nejsou v rade prvni. Treba dneska jsem jel serpentiny do
kopce, je tam 70, tak jsem jel 70 v levem pruhu. V pravem byl nejaky
autobus a uz ta dvouproudovka koncila, tj. jaksi neni co resit. Za
mnou nejaky kreten v takovem nejakem starsim radoby polosportovnim
aute a blika na me, 50 metru do spojovacky, ja vedle toho autobusu.
Pak me predjel hned po spojeni pruhu pres plnou caru uz na padesatce.
Dulezitej jak nevim co, potom jel asi 5 km prede mnou a jeste asi ani
neumel radit, protoze mu to porad nejak drncalo.

Ale to nic neni proti jinemu magorovi. Tuhle jedu na jine
dvouproudovce vpravo, na padesatce padesatkou, levy pruh je soubezny
odbocovaci doleva, takze jina auta tam jaksi musi jet. No a jedu vedle
nejakeho auta a zezadu se tlaci nejaky magor, uz z dalky jsem v
zrcatku videl, jak klickuje mezi auty. Nevim, co si jako predstavoval,
ale on normalne v nestrezeny okamzik profrcel mezi nami. Netusim, jak
se mu to podarilo se tam nacpat, bouchnul mi zrcatkem o moje zrcatko.

Nevim, no, jsem myslim dost tolerantni vuci ostatnim na silnici, ale
takove kreteny vazne nechapu a fakt bych jim neco delal - tim myslim
jako treba odebiral jim auta a daval je do Maticni ulice na rozebrani.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz