OT: pneu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Červen 25 21:25:32 CEST 2009

Proboha nerozvijejte neco bez kontextu.

Psal jsem akorat ze dobreho ridice nedela jen to ze umi na fleku
zastavit, ale i to ze zabrzdi tak aby ten debil co za nim bali slecnu po
telefonu mohl zabrzdit tak (pokud to lze) aby mi nesroloval zadek.

Tohle jsem psal cloveku co se prezentoval jako postrach prazaku.

Nepsal jsem nic o tom, ze se ma setrit na gumach. Sam najezdim ted cca
10-15kkm rocne (snazim se vic jezdit na kole) a mam oboje sady na
svojich rafcich a pneu kvalitni znacky. Ostatne co jsou dobre pneu vim
po x letech na motorce.

Jeste poznamku - spousta lidi jezdi agresivne, prestoze si mysli, ze
jezdi bezecne a dobre. X lidi, kteri mi to tvrdi, nadavaji ze lidi jezdi
jako prase a ze pry uz podruhe letos jim nekdo vjel do cesty - bouracka
nebyla jejich vina, ale zmackane auto maji. Nevim jak je to mozne, ale
tech krizovek kdy bych musel nejak agresivne brzdit nebo neco resit v
krizi mam naproste minimum - prakticky si nevzpominal, kdy neco takoveho
bylo. Nikdy jsem nemel zadne zmackane plechy a nikdy jsem ani nespadnul
na motorce - za normalni jizdy na silnici. Nejezdim, ale ani jako
prizdisrac.

Zkuste se prosim zamyslet take nad tim zda nahodou neni chyba nekde
jinde nez v tech pneumatikach. Mam totiz pocit, ze 80% pneumatik pri
normalni opravdu defenzivni jizde staci. Pneumatiky za 10kKc jsou dle
meho mineni prakticke jen pro toho kdo jede na krev a mysli si ze mu
pomuzou a nebo chce mit jen pocit ze udelal co mohl aby mel nejlepsi
pneumatiky. Jestli nekdo zaziva krizove situace kazdy mesic tak mu driv
nebo pozdeji zadne pneumatiky nepomuzou.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4189 (20090625) __________

http://www.eset.cz