OT: pneu

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Červen 25 20:38:32 CEST 2009

Zase naopak... ak nemate dobre gumy atd, nemate ani moznost sa
rozhodnut, ci budete brzdit prudko, alebo nie. Niekedy skratka prudko
brzdit musite. Ked vam vybehne chodec/dieta, vtedy nerozmyslate nad
zadkom svojho auta, ani nad svojou krcnou chrbticou.

Alebo priklad, ktory som videl na vlastne oci: prve huste snezenie,
sidlisko na kopci. Zhora islo auto - naozaj pomaly, max 20km/h. V
prvej pravotocivej zatacke predne kolesa sli napriek natoceniu rovno.
Presne v tom okamihu slo ine auto zdola nahor. Nik neutrpel na zdravi,
ani airbagy nevystrelili. Ten, co v tom bol nevinne, skoncil s
blatnikom vtlacenym do kolesa, rozbite svetlo, predna maska. 3 dni
pred Vianocami, potesi co? Hadanka na zaver: jedno auto malo zimne
gumy, druhe letne - ktore bolo ktore?

Setrit na gumach znamena setrit na nespravnom mieste. Ako uz bolo
uvedene, zimne gumy sa daju kupit do 2tis a nie z Lidla. Napr. pred
poslednou zimou kupene 185/65 R14 Pirelli 190 SnowContorl (vid testy)
v cene 1650Sk/kus s DPH. K tomu plechove rafy po 1250 za kus. Na leto
pouzivam tiez plechove disky. Toto nie je k vam, len ktosi tu pisal,
ake ma uzasne elektrony a pritom spekuluje nad zimnymi gumami. Tak
radsej usetrit na elektronoch a kupit si zimne kolesa, aj ked uznavam,
ze to nie je az take cool...

miro