kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červen 20 00:27:43 CEST 2009

IMHO tuto tiez nic nie je zarucene; ale mohli by ste si skusit ten offset pri danej teplote (mimochodom, ten plusminus jeden stupen viete zarucit aj pre teplotu kremika?) a danych operacnych podmienkach odmerat, pripadne aj skusit odmerat zavislost od teploty. Predpokladam, ze mate moznost to odmerat s presnostou radovo vacsou ako je tych 260uV (netusim sice ako sa taky offset meria, ale znova predpokladam, ze v CERNe to je brnkacka). Nic to sice nepovie o moznych zmenach pri starnuti obvodu, ale to ste napokon aj tak neuvazovali.

wek