kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

Lukas Burda burdal1@post.cz
Pátek Červen 19 23:54:43 CEST 2009

> Hm, tak a preco potom nahanate presnost odporov? Co sa da robit s
> tym offsetom? Co je to vlastne za hodnotu - je zarucovana meranim
> alebo len navrhom? Ako sa ma sigma pri tejto hodnote?

No to je taky pravda. Jestli jsem se nesekl, tak tech 0.1% na odporu
tam udela pri 8 mA nekolikanasobne mensi slozku, nez ten ofset. A pak
navic soucty v kvadratu - myslim ze neni sance s tim vysledkem hnout
sebelepsim odporem...

L.