kolik sigma je tolerance resistoru a referenci napeti?

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Červen 19 23:50:26 CEST 2009

se vstupnim ofsetem se neda delat nic. tento typ tam byt musi (dano mimo
jine i jinym technologickymi pozadavky). pri vypoctu jsem predpokladal
stejne vlastnosti jako pri odporech, tedy se jedna o stejny problem. v tomto
pripade to bylo ovsem o neco jednodussi. vyrobce garantuje typickou hodnotu
offsetu 260uV s tim ze s teplotou se meni az na 2000uV. teplota je v mem
pripade konstantni (+-1stupen celsia). v tomto pripade ovsem vyrobce
negarantuje ze se parametr vzdy nachazi uvnitr tohoto rozsahu, tedy pri
trose 'nadhledu' by se dalo tvrdit ze je to ekvivalentni rms hodnote merene
pres x kusu. ja jsem do schematu napsal 500uV s tim ze jsem zvolil
bezpecnostni faktor 2.

asi by v tomto pripade bylo spravnejsi predpokladat ze sigma=260uV a stredni
hodnota je nula (to jsem predpokladal)