Re: Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Červen 16 06:26:40 CEST 2009

OT:
Zajimalo by mne, jake je rozlozeni mezd, tj. kolik lidi je pod tim prumerem
a jejich skutecny plat a kolik je naopak nad prumerem a za kolik.
Zkratka takovy graf kde na vodorovne ose by byla vyse mzdy a na svisle
kolik lidi tu mzdu pobira.

Ted je to IMHO jako v tom vtipu o dvou stravnicich a kureti. Kdyz jeden zblajzne
kure a druhy susi hubu tak kazdy z nich snedl prumerne pul kurete:-) :-(