Vyber mikrokontroleru

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pondělí Červen 15 21:12:19 CEST 2009

Zdravím,

hledám nějakou výkonnější náhradu doteď používané AVRmega128.
Předem uvádím, že se jedná pouze o hraní, ne o komerční záležitost.

Požadavky:
1. dostupnost v kusovce
2. free vývojové prostředky (je to jen na hraní)
3. cena
4. pouzdro pro domácí použití ( nejlépe TQFT64 jako mega)
5. rozšíření (někdo, kdo má nějaké zkušenosti pro případnou pomoc)

Zatím můj odhad:

nejvyšší kandidát
AT91SAM7S256
+ výkon
+ dostupnost
+ vývojové prostředky
+ velké rozšíření
- menší počet IO (32 z 64 pinů), dost rozházené
- originální bootloader (snad existuje nějaká alternativa), nebo JTAG

další kandidát
AVR32
+ výkon
+ více IO
+- vývojové prostředky (GCC, ale nenašel jsem dost informací)
- dostupnost

samozřejmě jsou i další, ale zatím jsem je neprozkoumal.

Takže prosím, pokud mi můžete doplnit moje porovnání. A hlavně
přidat vlastní zkušenosti, tak budu rád.

Díky Martin Locker