Vyber mikrokontroleru

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Červen 15 23:04:37 CEST 2009

Dobry den,
pousivame LPC2378 od NXP, zatim maximalni spokojenost.
Vyvojove prostredi je zdarma a velmi kvalitni (eclispse, gcc, ...).
Hlavni duvod pro LPC byl 4xUART.
Bootloader lze pouzit FlashMagic, JTAG od olimexu (od kramary nefunguje).
pouzdro lze zapajet v domacich podminkach, jen je treba dobry PCB.
Nevyhodou je vysoka cena :(

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti