Vyber mikrokontroleru

petrkubac petrkubac@802.cz
Úterý Červen 16 11:03:56 CEST 2009

Osobne mam doma same ARMY, ktere se ted chystam zacit pouzivat -

LPC2106
Vyhody
 - 64 KB SRAM 256 KB FLASH
 - jede na 60 MHz i z FlaSH, protoze ma neco jako Cache (ostatni jedou z
FLASH RAM pri 32 bitovych instukcich max do 30 MHZ a to vcetne tebou
zminovaneho AT91SAM7S256)
- TQFP44
NEVYHODY
- malo periferii
- pomale a asynchronni periferie - diky strukture sbernic

AT91SAM7S256
vyhody
- 64 KB SRAM 256 KB FLASH
- spousta periferii v ATmega stylu (rychle AD prevodniky atd...)
- TQFP64
Nevyhody
- z FLASH max 30 MIPS 32 bitovych instrukci nebo 60 MIPS THUMB instrukci

AVR32 obecne
Vyhody
- libovolen michani 16 a 32 bitovych instrukci
- nejlepsi pomer MIPS / MHZ
ZASADNI NEVYHODA
- Prihlaste se kdo s nim mate zkusenosti ?

Vec o ktere silne uvazuju ja

STM32F103RBT6 - ARM Cortex 32-bit 128k Flash 72MHz LQFP64
Vyhody
- Je to ARM jedouci na 16 bitove istrukcni sade THUMB2
- Normalnejis Assembler oproti silenym 32 bitovym ARM instrukcim
- Superrychle periferie 1MHZ samplerate u AD atd...
- 4 citace, 6X PWM, USART I2C, CAN, USB device
- 1,25 MIPS / MHZ to jest 90 MIPS pri max 72 MHZ
- 140 kc bez DPH v kusovce v TME
NEVYHODY
- Krom Jiriho Bezstarosti nevim kdo s nim umi

Vyssi stupen pak uz je jenom neco jako vykuchany router (ktery ale neni ARM
ALE MIPS v 99%) nebo desky ala BEAGLEBOARD, nebo primo Pico ITX PC ala Nvidia
ION, nebo rovnou me neoblibene, ale caste reseni Notebook a izolepa

Zdravi Petr Kubac