Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 15 20:09:45 CEST 2009

HTML příloha byla odstraněna...
No, ja v roce 1983 chodil na ZS a rok 2000 pro me byla neskujtecne vzdalena budoucnost a vazne netusim jaka byla realita, u nas v rodine matka pracovala vesluzbach a tata byl nad statistickym prumerem, holt preferovana profese :-)
Je faktem, ze ve svem okoli neznam moc lidi s prijmem v rozsahu dnesni prumerne mzdy, ale rikam si, ze to holt kompenzuje vedeni ceskych drah a podobnych statnich podniku ala CEZ. Nechme toho je to OT tak snad jen na zaver konstatujme, oni si to soudruzi z vedeni techto firem a obecne statnĂ­ ouradovĂŠ zaslouzi :-(
PN
>Prumerna mzda v roce 1980 byla 2565Kc, pod 2000 se dostavali jen pracovnici
>pohostinstvi (dohanelo se spropitnym) a socialnich sluzeb.
Hahaha to je prdel. Takze kdyz jsem v roce 1983 v nepretrzitem
provozu spravoval lokomotivy pri 12 hodinove smene za 2200 kcs
tak jsem vlastne pracoval v hospode a nebo v socialni sluzbe.
Ted uz to chapu proc to u drahy tak vypadalo, vypada, hospoda a socka.
Tandy nekdo moc cte statistiky, i za komancu to snima bylo jako dnes,
prumer je prumer, ale kolik procent na ten prumer dosahne.
No Flame.
Petr