Re: OT: scaner na diaky a zaruka v Kanade

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Červen 10 06:29:11 CEST 2009

Onehdy jsem videl nekoho skenovat barevne diapozitivy, uz starsi, mely barevny nadech tak nejak do sedomodra.
Ale kazda barva asi trochu jiny, takze kdyz se nastavilo aby trava byla spravne zelena, tak do zelena byla i obloha.
Asi by bylo potreba nejake slozitejsi korekce aby se ty barvy spravne ozivily.