OT: scaner na diaky a zaruka v Kanade

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Červen 9 21:26:12 CEST 2009

Pred cca 10 lety jsem koupil obyc. scanner hlavne kvuli digitalizaci
fotek (z papirovych). Jak pisete, je to velmi casove narocne. Pokud ma
odpovidat barevne podani, musi se casto stejna fotka opakovat s jinym
nastavenim. Byla to spousta hodin takto stravenych a vysledek je
zalostny. Tenkrat moznost s digitalnim fotolabem nebyla.

Zdenek