OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Červen 8 18:04:27 CEST 2009

On Mon, Jun 08, 2009 at 05:23:03PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Rozdil je v tom, zda-li se stranka znovu nacita, nebo ne.
> Pokud se znovu nacita, pak neni mozne (obecne) zajistit, aby
> prohlizec skocil na stejne misto (protoze takove misto tam byt uz
> nemuzi).
>
> Moji teorii je, ze MSIE neni tak pedantsky v dodrzovani
> HTTP hlavicek, ktere prave diriguji to, kdy se ma stranka
> znovu nacist ze serveru a kdy cachovat v prohlizeci...
>
> P.T.

Tak jsem se podivat na HTTP hlavicky na www.root.cz a nasel tam toto:

Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache

Tedy je to jasne, vsemi moznymi zpusoby vyjadreno, ze stranka se pokazde musi nacist znovu.
(Coz i chapu, proste autori webu chteji, aby ctenar mel vzdy nejcerstvejsi verzi).

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net